Sve usluge obavljaju se u skladu sa propisanim, priznatim i poznatim pravilima struke u skladu sa izdanim ovlaštenjima nadležnih institucija. Svi voditelji odjela imaju dugogodišnje radno iskustvo i položene odgovarajuće stručne ispite. Također je prisutno i permanentno usavršavanje svih kadrova kroz razne seminare, tečajeve, doškolovanje i sl. Uspostavljena je poslovna suradnja i sa određenim vanjskim stručnim suradnicima i tvrtkama ovisno o području interesa i suradnje, kako bi se osigurala odnosno pokrila područja koja nisu u našoj domeni rada a sve u cilju zadovoljenja potreba naših kupaca. Za sve navedene djelatnosti društvo posjeduje odgovarajuća ovlaštenja - rješenja nadležnih ministarstava RH, kao i svu potrebnu opremu koja se redovito umjerava i servisira. Oprema se, u skladu sa brzim napretkom tehnologije redovito nadopunjava, što nam omogućava udovoljavanje svim zahtjevima tržišta i zakonskih regulativa, ali i zadovoljstvo svih naših korisnika usluga.
Raduje nas činjenica da, unatoč gospodarskoj situaciji u zemlji, uspijevamo zadržati široki raspon naših usluga, pri čemu nam zahvaljujući dokazanoj stručnosti i kvaliteti pruženih usluga raste stupanj zadovoljstva i broj naših korisnika.
Naše usluge i ukupno poslovanje od 2003. godine certificirano je po normi HRN EN ISO 9001, a od 2008. godine akreditirani smo laboratorij po normi HRN EN ISO/IEC 17025 - za odabrana ispitivanja emisija onečišćujućih tvari u zrak iz stacionarnih izvora, akustička ispitivanja, ispitivanje sigurnosnih ventila u uporabi, ispitivanje električnih instalacija i sustava zaštite od djelovanja munje na građevine od strane Hrvatske akreditacijske agencije.
Politika kvalitete društva (HRN EN ISO/IEC 17025) Politika sustava upravljanja kvalitetom društva Međimurje ZAING d.o.o. usmjerena je na: - Razumijevanje potreba i postizanje zadovoljstva korisnika naših usluga iz područja zaštite na radu, zaštite od požara i zaštite okoliša u pogledu zahtijevane kvalitete uz optimalnu cijenu i dogovorene rokove izvršenja.- Osiguranje nepristranosti i povjerljivosti ispitivanja koja se provode.- Stalno poboljšanje kvalitete pruženih usluga povećanjem tehničke i stručne razine s ciljem zadovoljenja zahtjeva, očekivanja i zadovoljstva svih zainteresiranih strana: korisnika naših usluga, zaposlenika, vlasnika, dobavljača i cjelokupne zajednice u skladu s metodama i zahtjevima važećih normi.- Zaštitu života i zdravlja naših zaposlenika kroz osiguranje uvjeta za rad na siguran način.- Stalnu izobrazba naših zaposlenika za dostizanje i održanje potrebnog stupnja znanja. - Održavanje i unapređivanje uspostavljanog sustava upravljanja kvalitetom prema zahtjevima norme HRN EN ISO/IEC 17025:2017 te zakonskim i drugim obvezujućim propisima uz neprekidno praćenje, analiziranje i poboljšavanje svih procesa.- Dobro poznavanje dokumentacije sustava upravljanja kvalitetom od strane svih zaposlenika, te dosljedno korištenje u svakodnevnom radu. Svaki zaposlenik je obavezan provoditi politiku kvalitete, povjerljivosti i nepristranosti te primjenjivati propisane postupke i upute.
ZADOVOLJNIH KORISNIKA
ODRAĐENIH PROJEKATA
ODRAĐENIH SERVISA